
Hos Arca & [jo:ga] arbejder vi hver eneste dag for en sundere og stærkere verden ved at tilbyde sjov og sveddryppende træning med fokus på fællesskabet ved holdtræning.
Fra hovedkontoret på Nørrebro i København styrer vi den daglige drift med alt, hvad det indebærer. Vi er et lille dynamisk team, hvor stemningen er uformel, vi griner hen over frokosten og planlægger fællestræninger.
Vores medlemsserviceansvarlige skal på barsel, og vi mangler derfor en vikar til at tage over for perioden – og vi håber, det er dig!
Vil du stå i spidsen for medlemsservice?
Vi leder efter den helt rette til at stå i spidsen for Arca og [jo:ga] medlemsservice, og styre slagets gang sammen med vores ene kundeservicemedarbejder.
Det er dig, der styrer, strukturerer, uddelegere og har det overordnede ansvar for jeres to-mands-team. Samtidig har du selv fingrene på tasterne og svarer på 100 + mails om dagen. Det er derfor vigtigt, at du arbejder struktureret, og at du kan holde overblikket – også når der er travlt og mange ting at holde styr på, for jer begge.
Du kan tænke- og arbejde selvstændigt og være i stand til at træffe beslutninger, der gavner det enkelte medlem. Dit servicegen er stort og din iver efter at løse og forbedre medlemmernes oplevelse ligeså. Rutineprægede arbejdsopgaver skræmmer dig ikke, og du kan arbejde detaljeorienteret og grundigt.
Dine opgaver bliver:
- Kundeservice og medlemskontakt på mail
- Indsigt og kontrol af betalinger og medlemskaber
- Videreformidle tendenser fra medlemmerne til vores andre teams
- Sætte mål og delmål for at overholde den ønskede svartid
- Planlægge dagens/ugens/månedens arbejdsfordeling
- Bindeled mellem os og vores eksterne markedsføringsbureau
- Bindeled mellem os og vores medlemsplatform
- Løse tekniske udfordringer mellem os og vores eksterne samarbejdspartnere
- Adhoc opgaver af administrativ karakter
En fordel, hvis du kender til:
- Exerp
- Mailchimp
- Wufoo
Ansættelsesforhold:
Stillingen er et barselsvikariat og vi forventer, at du kan arbejde 30-37 timer om ugen.
Du bliver en del af administrationen og kommer til at sidde på vores kontor på Nørrebro i København, sammen med resten af teamet i både Arca og [jo:ga].
Løn efter aftale.
Ansættelsen er med start i maj, og vi modtager ansøgninger frem til 1. april.
Jobsamtaler finder sted løbende.
Ansøgning og CV kan sendes til Paulina@arca.dk